VANLIGA FRÅGOR

Du får ett mail från AT-stämmankansliet med bekräftelse på din anmälan. Det kan ta ett tag då alla anmälningar granskas manuellt.
Du anmäler Dig som vanligt på hemsidan. Om platserna tar slut placeras Du automatiskt på reservlistan. När plats öppnas upp hör vi av oss via mail i ordning efter reservlistan.
Programmet släpps 1 februari kl 18:00.
Den 19 februari kl. 18.00 kan du logga in under ”Mina sidor” och välja ditt program.
Registreringen och AT-stämman håller till på Norra Latin/Stockholm City Conference Center, Drottninggatan 71 B i Stockholm.
Under stämmans för- och eftermiddagar kommer det att serveras enklare smörgåsar, kaffebröd och dryck. För dig som angett specialkost kommer du att kunna hämta detta på speciellt angiven plats vilket kommer meddelas senare. Lunch får ni bekosta själva ute på stan. Vi har sammanställt en lunchkarta här.
För mer information om varje kvällsaktivitet vg se under fliken ”Socialt” eller respektive facebook-event. Funderingar kring kost/dryck/lokalerna etc – v g se hemsidan under rubriken Socialt. Alternativt fråga någon på kansliet under stämman. Maila innan går också bra.
Som deltagare på AT-stämman får du biljetter till torsdagens AW och fredagens klubbkväll. För middagen på lördagen krävs föranmälan och förskottsbetalning (ej inkluderat i grundavgiften för AT-stämman).
Biljett är nödvändigt! Den får man med sin namnskylt vid registrering om man har anmält sig till middagen före stämman. Om man är intresserad av att komma på middagen men inte anmält sig kan man maila info@at-stamman.nu eller fråga på kansliet om det finns biljetter kvar! Efter klockan 23:00 är övriga gäster välkomna, då krävs en förköpsbiljett som kostar 100 kr. Den köper man i kansliets rum 255 på Norra Latin under stämman.
Då det skiljer sig mellan olika sjukhus/landsting så är det säkraste sättet att fråga din arbetsgivare.
Du kan köpa biljetter kontant eller med Swish på kansliet i rum 255 på Norra Latin under stämman. Obs, kansliet stänger kl 13.00 på lördagen, och det bör därför ske innan dess.

FRÅGOR GÄLLANDE DIGITALA STÄMMAN 2020

Länkar till förinspelade föreläsningar och livestreamade föreläsningar och seminarium kommer att finnas tillgängliga på respektve schemapunkt i programmet från och med 26 mars till och med 1a april för deltagare som loggat in. Efter föreläsarnas önskemål kommer materialet därefter att tas bort.
Vi kommer att göra en stor förlust på att ställa in den fysiska stämman då vi fortfarande måste betala för konferenslokaler samt beställd mat och dryck. Bakom AT-stämmans arrangemang finns ingen vinstdrivande kraft och för att vi ska kunna driva AT- stämman vidare även kommande år har vi kommit fram till följande beslut: Under förutsättning att alla regioner betalar sina fakturor, kommer vi att kunna återbetala 3500kr ex moms dvs 4375kr samt avgift för middagen (för de som har betalat den). Om slutnotan därefter skulle visa på överskott kommer det att återbetalas till regionerna i någon form. Frågor kring lokala rutiner (t.ex hur det påverkar din studiepott eller studiedagar) hänvisar vi vidare till respektive AT-chef.
Det går att avanmäla sig till dagen för stämmans öppnande, men tyvärr kan man inte göra anspråk på återbetalning av anmälmingsavgiften vid avbokning senare än 31 januari.
Tyvärr är alla hela det sociala programmet inklusive registrering, After Work på torsdagen, klubbkväll på fredagen och middag på lördagen inställt
Vi prioriterar återbetalning av kostnaden för middag/bankett. Hela kostnaden kommer att återbetalas och vi kommer påbörja arbetet med återbetalning 23 mars.
Kontakta oss via info@at-stamman.nu eller kontakta oss via facebook eller instagram så försöker vi hjälpa dig så snabbt vi kan!
Vi skänker bort all överbliven mat och fika till Katarina kyrkas arbete med hemlösa och socialt utsatta personer i Stockholms city
Det går bra! En digital stämma öppnar möjligheten för fler att delta. Anmälan kostar 3600kr ex moms. Prata med din AT-chef och maila oss på info@at-stämman.se när du vet att du får gå så ordnar vi med inlogg till hemsidan.
Till och med 1 april kommer allt material att finnas tillgängligt för inloggade användare. Därefter kommer materialet att tas bort om inte föreläsaren tillåter tillgång under en längre tid.