VANLIGA FRÅGOR

Ja, målet och förhoppningen är att vi ska kunna hålla AT-stämman i full skala och i fysisk form.
Du får ett mail från AT-stämmankansliet med bekräftelse på din anmälan. Det kan ta ett tag då alla anmälningar granskas manuellt.
Du anmäler Dig som vanligt på hemsidan. Om platserna tar slut placeras Du automatiskt på reservlistan. När plats öppnas upp hör vi av oss via mail i ordning efter reservlistan.
Programmet släpps alltid den 1:a februari.
Onsdagen den 9/2 kl 18:00 kan du logga in under ”Mina sidor” och välja ditt program.
Norra Latin (Drottninggatan 71b) i Stockholm.
För mer information om varje kvällsaktivitet vg se under fliken ”Socialt” eller respektive facebook-event.
AT-stämman kostar 7400kr exkl moms.
Du ser vilka uppgifter som behövs genom att öppna anmälningsformuläret.
Nej. Det är möjligt att kostnadsfritt avboka sin plats på stämman till och med den 31/12. Därefter går det inte att få sin plats återbetalad för den som väljer att inte närvara på stämman.

FRÅGOR GÄLLANDE DIGITALA STÄMMAN

Målet och förhoppningen är att länkar till förinspelade föreläsningar och ev. livestreamade föreläsningar och seminarium kommer att finnas tillgängliga på respektive schemapunkt i programmet från och med torsdagen för deltagare som loggat in. Efter föreläsarnas önskemål kommer materialet därefter att tas bort.
Kontakta oss via info@at-stamman.nu eller kontakta oss via facebook eller instagram så försöker vi hjälpa dig så snabbt vi kan!
Till 30/4 kommer material att finnas tillgängligt för inloggade användare. Enstaka programpunkter kan tas bort tidigare om föreläsaren önskat.